Uvoz VW T1 DC iz Hrvaške (opisan je celoten postopek)

Ki se nanašajo na VW

Moderator: moderatorji

Uvoz VW T1 DC iz Hrvaške (opisan je celoten postopek)

OdgovorNapisal/-a Klemen Klemen » Petek 10.2.2006 15:22:56

Lep pozdrav vsem!

No, moram vam nekaj povedati! Pred državnim praznikom 8. februarja sem uvozil VW bus T1 1960 DC iz Hrvaške!
Za vse, ki mislijo, da to ni mogoče (narediti po legalni poti) bom sedaj napisal enostaven postopek skozi katerega sem šel kot laik, čeprav mi nihče (noben uradnik) ni vedel čisto natančno povedati kakšne papirje moram urediti in podobno!


Zadeva je sledeča:
1. Kombi sem kupil na Hrvaškem. S prodajalcem sva sklenila kupoporodajno pogodbo. To pogodbo sva samo izpolnila, jaz sem mu po mailu poslal skeniran potni list in tako je imel vse podatke, ki jih potrebuje notar! Na njegove stroške je naredil prepis name oz. overitev kupoprodajne pogodbe. Prva faza zaključena!

2. Potrebno je bilo vrniti tablice na policijo t.j. odjaviti vozilo, ker da potem policija žig, da je vozilo odjavljeno iz prometa, saj gre lahko samo tako čez mejo, če ga pelješ na prikolici brez tablic. Druga faza OK!

3. Kombi sem naložil in peljal na carino na Jankomir v ZG (ker se nisem hotel s tem ukvarjati na meji) kjer sem poiskal špediterja (pomoč sem imel od enega od hroščarjev iz ZG, da mi ga je priporočil). Papirji se naredijo za določen mejni prehod v tem primeru Obrežje (Bregana po njihovo) Avto sem imel na prikolici v carinskem območju in sem ga izvozno carinil že v ZG. Tretja faza OK!

4. Ĺ el sem na pot od ZG proti Bregani na osebni terminal (in se vmes čudil 5 km dolgi vrsti tovornjakov ob cesti). Ko sem prišel na mejo mi je carinik vzel papirje in mi rekel, naj polkrožno obrnem in se vrnem nazaj na začetek kolone tovornjakov! No potem, ko sem obrnil mi je vrnil papirje jaz pa sem potem res moral iti na začetek kolone. četrta faza tko tko! (3x sem plačal cestnino na istem mestu zaradi mojega nepoznavanja)

5. No, v koloni tovornjakov sem stal od 14. ure popoldan do polnoči istega dne. Kaj sem vmes delal? Malo sem malcal malo sem poslušal radio. In na radiu pravijo Dolga vas - čaka se 4 ure, za Obrežje pa nič! Pa prijatelje sem poklical iz ZG, da so mi ene pol urce skrajšal trpljenje! če stojiš v koloni tovornjakov pač ne smeš zaspati ampak lahko samo dremaš. Dve minuti dremaš in se premakneš 50 m. In tako počneš 10 ur. No, če bi vedel, da bo taka vrsta, bi verjetno špediterju v ZG rekel, naj mi naredi papirje za MP Jurovski Brod t.j. Metliko. če boste uvažali se preden boste naredili papirje pri špediterju za izvoz prepričajte, kje je kakšna gužva, ker se potem ne da popravljati papirjev. No ob polnoči sem prišel čez hrvaško carino in prišel na našo stran. Peta faza kar OK!

6. Na naši strani sem šel spet na carino ampak, ker ob polnoči niso več carinili ampak delali samo tranzit sem moral najti špediterja, ki bi mi naredil tranzitno listino do carine BTC Ljubljana (ker se mi res ni spalo v tem mrazu na Obrežju). No, tukaj se je pojavil problem, ker bi moral imeti garancijo od kakšnega špediterja v BTC LJ, da bom res uvozno carinil v Ljubljani! (Da ne bom avta peljal, kam drugam in podobno) PS: če rabite garancijsko listino se obrnite na špediterja in mu povejte kaj in kdaj vozite! Sicer vam bo pa povedal kakšne podatke rabi! Ĺ esta faza ne tko OK!

7. No in sem šel do treh špediterjev, ki so delali 0-24 (sej dela jih več samo pri tretjem sem dobil kar sem potreboval). In mi je dal papir za tranzit, ker je pač vedel, da bo šel v BTC! Kam pa naj bi šel! No in se mi je kamen odvalil od srca! Sedma faza super OK!

8. Pot proti LJ. Na Otočcu sem moral kar malo s ceste zaviti pod eno luč, pa mal zadremat(ker sem bil na poti od nedelje od 23. ure)! Ĺ e dobro, da me je začelo zebsti, da sem se zbudil! V LJ pa sem prišel ob 4. zjutraj!

9. Na carini v BTC LJ sem bil ob 8. uri zjutraj kjer sem spet moral poiskati špediterja. Spet nekaj vprašanj in odgovorov. Mislim, da bi sem morale te punce, ki delajo pri špediterjih malo bolj zanimati za posel. Bil sem pri treh in so mi povsod rekli, da se ne ukvarjajo s tem! S čim pa se potem, če ne s carino in podobnim!? No, še dobro, ker sem pri 4. špediterju DARIO CONSULTING naletel na pravo redkost! Že ko sem stopil skozi vrata me je pozdravila prijazna gospa (za katero sem potem izvedel, da je šefica) in me povprašala kaj potrebujem! Sem ji povedal, da bi rad en avto uvozno carinil in mi je že pokazala na fanta, pri katerem sem tokom dopoldneva uredil vse papirje za uvozno carino! No pri tem špediterju (ne bom ga omenjal, lahko pa ga Nik-tisti fant, ki mi je naredil papirje pri njih in je velikokrat na starodobniku) sem uredil vse ostalo potrebno, da sem lahko avto peljal domov z vsemi papirji! In to vse po pravem postopku, BY THE BOOK kot rečemo!,
Deveta faza največji plus za to špedicjio DARIO CONSULTING!!!++++ čeprav so jih malo hecali računalniki so bili ZELO prijazni in komunikativni! Nasploh je v njihovi pisarni dobro vzdušje, saj se veliko smejijo! To veliko pomeni!

Tako! Povedal sem vse kar se mi je zgodilo + - nekaj nepomembnih stvari! če bi rad kdo še kakšno informacijo in če bom vedel z veseljem pomagam NI pa mi treba pisat na PM! Kar naj se tukaj mnenja in vprašanja povedo, bo najboljše za vse!
Največji minus v tej zgodbi gre hrvaški carini na Obrežju, ki je delala se mi zdi zelo zelo počasi!
Največji plus gre špediterju v carinskem terminalu BTC Ljubljana! Pa če ima kdo to za reklamo naj ima! Dobro blago se samo hvali in oni so pohvaljeni!!!

Kakšne so bile približne cen (kjer piše cca so cene + - 500 sit):
carinski terminal ZG 16€
špediter Jankomir ZG 80€
carinski terminal Bregana 30 kun
carinski terminal Obrežje (noben ni hotel nobenega denarja, tako, da nisem plačal nič)
tranzitna listina cca. 6000 sit
carinski terminal BTC Ljubljana 10€
špediter BTC LJ cca. 11000 sit
uvozna carina, dajatve cca. 6000

Nobenega uradnika nikjer ni bilo potrebno "podmazat" podkupiti!!!

No, ampak se je splačalo!!!


Lp in upam, da je bilo v pomoč!!!
Uporabniški avatar
Klemen Klemen
 
Prispevkov: 477
Pridružen: Petek 21.1.2005 7:31:01
Kraj: Lj- Smartno

OdgovorNapisal/-a Anton aus » Sobota 11.2.2006 22:41:02

Odlično si to napisal še bolj dobro si to izvel mislim pa, da te je najbolj f***** tisto čakanje v koloni.

če pa primerjam uvoz iz EU je bolj dosti enostavno ker imas samo prve dve faze tretja faza je že odpeljana domov.
Expert za aircooled T3

Predsednik VW T3 Kluba Slovenija
http://www.vwT3klub.com

Komisar za starodobna vozila pri SVAMZ

Član:
VW Klub Dolenjske in Bele krajine
Mercedes-Benz Klub Slovenija
Uporabniški avatar
Anton aus
Administrator
 
Prispevkov: 2929
Pridružen: Torek 4.1.2005 12:11:17
Kraj: Črnomelj - Izlake

OdgovorNapisal/-a mavs » Sreda 9.4.2008 21:13:55

Se je po uvedbi v šengen kaj spremenilo pri uvozu iz HR??
Uporabniški avatar
mavs
 
Prispevkov: 150
Pridružen: Torek 20.2.2007 20:04:45

OdgovorNapisal/-a branko1 » Četrtek 10.4.2008 6:55:05

čisto nič. Vse po starem.
BULLI
branko1
 
Prispevkov: 57
Pridružen: Sreda 26.7.2006 13:08:20
Kraj: M.SOBOTA

OdgovorNapisal/-a bubasvaba » Ponedeljek 16.5.2011 11:57:36

Zelo lepo opisano, vendar meni so danes, ko sem klical na carino omenjali še nekakšno homologacijo oz.potrdilo o starodobniku, pa kak naj dobim homologacijo, če pa je avto ves razstavljen..so mi celo omenili, da razstavljenega ne morem peljat preko..na avtu ni luči, stekel, motorja..gre se pa za kombija..
bubasvaba
 
Prispevkov: 42
Pridružen: Ponedeljek 3.3.2008 23:49:30


Vrni se na Razna vprašanja

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost