Motor tip 4

Ki se nanašajo na VW

Moderator: moderatorji

Motor tip 4

OdgovorNapisal/-a fušar » Sobota 24.10.2009 22:46:32

Zanima me mnenje ,ali se splača obnova motorja tip 4 1.7 in koliko to v končni fazi pomeni v eur.ali je bolje it v generalno na 2.0 :roll:

LP J&I
LP J&I
......................
1961 VW T1
1967 VW Hrošč
1975 VW T2 Marjetica
Uporabniški avatar
fušar
 
Prispevkov: 524
Pridružen: Ponedeljek 14.1.2008 16:55:13

OdgovorNapisal/-a emmo » Četrtek 29.10.2009 1:17:27

v kombi bi dajal raje 2.0 .samo zaradi kubiture in s tem povezanega navora. po konjih imata 1.8 in 2.0 le 2 konja razlike.
1.7 ima bate 90.5 1.8 pa 93 mm.
emmo
 
Prispevkov: 89
Pridružen: Sreda 26.8.2009 21:45:47

OdgovorNapisal/-a Anton aus » Četrtek 29.10.2009 9:49:54

Ja včeraj sem videl kako Borut pospešuje s svojim kasonarjem sedaj ko ima novi motor typ1 1.8 kateri je podobno skonfiguriaran kot varianta1.

Moje mnenje je sledeče:

Varianta1:

Typ 1 konfiguracija.

- Cilindri 92mm
- odmična gred W 110 ali 120
- glave 041 ali 044
- oil pumpa 30mm
- dodatni oil karter in kiler
- nova kuplonga 200mm vztrajnik olajšan po želji štifti 8x obvezni.
- 2x Weber ali dellorto
- pa izpuh pentla 4-1.
- plus ostali šmorn ki pride zraven( dročniki, vztrajnik, ležaji, rezkanje bloka itd....)

Varianta2:

Typ 4 konfiguracija

Obvezno 2.0 z 1.7 se ne bi ukvarjal. Tukaj bi dal nove standardne dele kajti če greš tukaj navijat motor pripravi 3-5 jurjev.

Nove dele bi dal sledeče:

- Cilindri 94mm ali pa morda 96mm
- glave obnovit nova vodila in ventili (nove glave predrage)
- odmična webcam zadnja ki je za hidraulične dročnike + novi dročniki
- ležaji vsi novi
- kuplongo kpl novo std. 228mm
- frgazerji std ali 2x Weber plus izpuh 4-1.
- benzin pumpo z motorja stran luknjo blindirat dati električno ker je originalna 5 cm nad grelcem in v primeru puščanja benza si adijo.
- med oil filter staviti termostat s priključki za dodatni oil kiler, da te hribovit teren poleti ne obremenjuje.


Seveda to je samo moje mnenje ampak varijanta2 brez tega ne gre če hočeš imeti mir in da greš na pot 3000 km brez skrbi. Varijanta2 je v mojem kasonarju z cilindri 94mm, frgazerji pa bodo do sezone zamenjani o katerem bom še poročal.
Expert za aircooled T3

Predsednik VW T3 Kluba Slovenija
http://www.vwT3klub.com

Komisar za starodobna vozila pri SVAMZ

Član:
VW Klub Dolenjske in Bele krajine
Mercedes-Benz Klub Slovenija
Uporabniški avatar
Anton aus
Administrator
 
Prispevkov: 2929
Pridružen: Torek 4.1.2005 12:11:17
Kraj: Črnomelj - Izlake

OdgovorNapisal/-a Anton aus » Četrtek 29.10.2009 14:43:33

Ups sem potem videl da sploh ne omenjaš motora tip 1, potem je za tebe primerna samo varianta 2.
Expert za aircooled T3

Predsednik VW T3 Kluba Slovenija
http://www.vwT3klub.com

Komisar za starodobna vozila pri SVAMZ

Član:
VW Klub Dolenjske in Bele krajine
Mercedes-Benz Klub Slovenija
Uporabniški avatar
Anton aus
Administrator
 
Prispevkov: 2929
Pridružen: Torek 4.1.2005 12:11:17
Kraj: Črnomelj - Izlake

OdgovorNapisal/-a fušar » Petek 30.10.2009 18:52:13

Anton aus napisal/-a:Ups sem potem videl da sploh ne omenjaš motora tip 1, potem je za tebe primerna samo varianta 2.


Oj
Tudi typ 1 je v igri ,sedaj gre not začasno dvokanalni 1.6 pa če se bo dobro obnesel bo ostal malo dlje :D

LP
LP J&I
......................
1961 VW T1
1967 VW Hrošč
1975 VW T2 Marjetica
Uporabniški avatar
fušar
 
Prispevkov: 524
Pridružen: Ponedeljek 14.1.2008 16:55:13

OdgovorNapisal/-a KALAŠNIK » Sobota 31.10.2009 20:53:08

Zakaj pa,zarad keša? :cry: :cry:
KRAMER KA 110 1956
FIAT 300 1979
VW HROšč 1976
PONI EXPRES TOMOS 1972
VW T3 TRANSPORTER 1985
Uporabniški avatar
KALAŠNIK
 
Prispevkov: 319
Pridružen: Četrtek 27.8.2009 15:21:37
Kraj: Straža

OdgovorNapisal/-a fušar » Sobota 31.10.2009 22:27:11

KALAĹ NIK-NM napisal/-a:Zakaj pa,zarad keša? :cry: :cry:


če bo normalo deloval bo ostal zato,ker na kombiju ne mislim delat kakšne frizure in študije na motorju ampak bo zgolj za normalno vožnjo in potovanje :D za vse drugo je pa še vedno Hrošček ,ki je za enkrat kar v dobri formi :lol:

LP J&I
LP J&I
......................
1961 VW T1
1967 VW Hrošč
1975 VW T2 Marjetica
Uporabniški avatar
fušar
 
Prispevkov: 524
Pridružen: Ponedeljek 14.1.2008 16:55:13

OdgovorNapisal/-a Borut » Sobota 31.10.2009 23:34:33

Fušar


Lahko prideš po nosilc motorja, sem si že naredil novega? :wink:
Uporabniški avatar
Borut
Administrator
 
Prispevkov: 342
Pridružen: Torek 4.1.2005 13:03:20
Kraj: Novo mesto

OdgovorNapisal/-a fušar » Nedelja 1.11.2009 11:39:52

Borut napisal/-a:Fušar


Lahko prideš po nosilc motorja, sem si že naredil novega? :wink:


Takoj ko bo čas pridem oz. te pokličem :D Da se dogovoriva, ti ga sam lepo hrani na varnem :P
bolj malo časa mam za mehankarijo,sm skos po terenu že od 3 avgusta se tut prtaknu nisem ničesar :evil: če ne bo konc recesije si do sezone še zrihtu ne bom :?

LP
LP J&I
......................
1961 VW T1
1967 VW Hrošč
1975 VW T2 Marjetica
Uporabniški avatar
fušar
 
Prispevkov: 524
Pridružen: Ponedeljek 14.1.2008 16:55:13

OdgovorNapisal/-a Peško » Nedelja 1.11.2009 16:21:59

Booooš,booooš... :wink:

Ti sam povej kdaj bo akcija,ane Borut, ....prideš z DC.?
VW OLDSCHOOL - Slovenija


------------------------------------


1960 VW T1 SO23
1971 VW T2a Westy
Uporabniški avatar
Peško
 
Prispevkov: 264
Pridružen: Ponedeljek 15.1.2007 18:02:56
Kraj: Grosuplje

OdgovorNapisal/-a fušar » Nedelja 1.11.2009 18:09:49

Peško napisal/-a:Booooš,booooš... :wink:

Ti sam povej kdaj bo akcija,ane Borut, ....prideš z DC.?


Ni problema za akcijo sem vedno :lol:
samo sedaj je drugi v čakalni vrsti :oops:

LP J&I
LP J&I
......................
1961 VW T1
1967 VW Hrošč
1975 VW T2 Marjetica
Uporabniški avatar
fušar
 
Prispevkov: 524
Pridružen: Ponedeljek 14.1.2008 16:55:13

OdgovorNapisal/-a Peško » Nedelja 1.11.2009 19:11:26

A Grinch.. :lol: ?
VW OLDSCHOOL - Slovenija


------------------------------------


1960 VW T1 SO23
1971 VW T2a Westy
Uporabniški avatar
Peško
 
Prispevkov: 264
Pridružen: Ponedeljek 15.1.2007 18:02:56
Kraj: Grosuplje

OdgovorNapisal/-a fušar » Nedelja 1.11.2009 19:20:35

Peško napisal/-a:A Grinch.. :lol: ?


Ne " moj je drugi v čakalni vrsti :lol: za Grinchom
Slika


LP J&I
LP J&I
......................
1961 VW T1
1967 VW Hrošč
1975 VW T2 Marjetica
Uporabniški avatar
fušar
 
Prispevkov: 524
Pridružen: Ponedeljek 14.1.2008 16:55:13

OdgovorNapisal/-a fušar » Četrtek 5.11.2009 21:20:07

fušar napisal/-a:
Borut napisal/-a:Fušar


Lahko prideš po nosilc motorja, sem si že naredil novega? :wink:


Takoj ko bo čas pridem oz. te pokličem :D Da se dogovoriva, ti ga sam lepo hrani na varnem :P
bolj malo časa mam za mehankarijo,sm skos po terenu že od 3 avgusta se tut prtaknu nisem ničesar :evil: če ne bo konc recesije si do sezone še zrihtu ne bom :?

LP


Ojla

Tako ,nosilec je prispel v delavnico :D Počas pa bom vse navleku na kup :o Ĺ e enkrat hvala Borut
ko se srečamo pa še kakega cvečka ruknemo :lol:

LP J&I
LP J&I
......................
1961 VW T1
1967 VW Hrošč
1975 VW T2 Marjetica
Uporabniški avatar
fušar
 
Prispevkov: 524
Pridružen: Ponedeljek 14.1.2008 16:55:13

OdgovorNapisal/-a emmo » Ponedeljek 9.11.2009 0:07:41

je pa že bolje pustiti typ 4 1.7 kot pa not dat typ 1 1.6 .typ 4 je bolj trpežen motor kot typ 1. glave typ 4 so zihr cele, pri typ 1 pa močno dvomim da imaš cele.če je motor kaj kilometrov že naredil.kot sem ti napisal,daj notri bate 93 in boš imel 1.8 motor in največ miru. če boš kupoval oziroma menjal bate moraš kupovat bate za hod ojnice 66 mm.tega ti anton ni pojasnjeval. sklopko lahko pustiš originalno kot jo imaš na motorju.vem da nimaš 228 ampak 210 ali pa 215 mm.morda ti bo 228 zapenjal v zvoncu menjalnika.se pa da z fleksarco pobrusiti.
odločitev je pač tvoja zdej koga boš poslušal
emmo
 
Prispevkov: 89
Pridružen: Sreda 26.8.2009 21:45:47

Naslednja

Vrni se na Razna vprašanja

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 0 gostov

cron